Tarieven en afspraken
Het kennismakingsgesprek is gratis. Het is immers belangrijk om ons eerst te oriënteren op de hulpvraag en of ik iets voor jullie kan betekenen.
Tarief voor de sessies per januari 2025; € 75,00 per uur.
Per 1 januari 2025 ben ik geen lid meer van de VIV en RBCZ !! Dat betekend dat er geen vergoeding meer mogelijk is via een aanvullende zorgverzekering.
Indien er sprake is van een PGB (persoonsgebonden budget), kan dit eventueel worden ingezet. (voor meer informatie zie www.pgb.nl).
Ik ben aangesloten bij de SKJ.
Afspraken
Het kind volgt het coachtraject op vrijwillige basis. Trots Kindercoaching Oss heeft geheimhoudingsplicht ten aanzien van de inhoud van de sessies. Dat betekent dat het verloop van coaching wel besproken kan worden, maar de inhoud in principe niet, tenzij het kind hier zelf toestemming voor geeft. Als u een afspraak wilt verzetten of annuleren moet dit minstens 1 werkdag van tevoren worden gemeld. In dit geval hoeft het tarief niet te worden doorberekend.
Klachtenprocedure ;
Ik beschik over een aansluiting bij een geschillencommissie waardoor ik tegemoet kom aan de eis zoals die door de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten, Geschillen en Zorg) verplicht wordt gesteld.
De WKKGZ geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandige beroepsbeoefenaren, zoals praktijkhouders.
Binnen deze wet is sprake van een drietal te onderscheiden stappen:
- Een klacht maak je in eerste instantie bespreekbaar bij je behandelaar.
- Als het niet lukt om samen met een klachtfunctionaris te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie voorgelegd. Hier vind je de procedure en verdere informatie zoals kosten https://www.degeschillencommissiezorg.nl
Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen.
Ik wens je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht je vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben hoor ik dat graag.
Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van je.
Zie verder algemene voorwaarden.